بلاگ

menuordersearch
afshaneh.com
سبد خرید
بلاگ
دستگاه خوشبوکننده مکانیکی افشانه تولید کاملا ایرانیدوشنبه یکم اردیبهشت ۹۹ دستگاه خوشبوکننده مکانیکی افشانه تولید کاملا ایرانی این محصول کاملا بومی است و تولید کاملا ایرانی و از صفر تاصد به دست جوانان ونیرو های کاری ایرانی به تولید می‌رسد. ارزیابی کیفیت دستگاه خوشبوکننده مکانیکی افشانهدوشنبه چهارم شهریور ۹۸ ارزیابی کیفیت دستگاه خوشبوکننده مکانیکی افشانه متریال به کار رفته در این محصول جنس ABS 10415 است و دارای استحکام و زیبایی بالایی نسبت به سایر مواد پلیمری است.
با توجه به همنام بودن متریال های تشکیل دهنده مکانیزم دستگاه، میزان استهلاک بسیار پایین است و عمر بالایی خواهد داشت.
تنها موردی که محصول دچار کندی عملکرد می‌شود، زمانی است که در روش نصب و استفاده از محصول کم دقتی میشود.
دستگاه خوشبوکننده کاملا مکانیکیدوشنبه چهارم شهریور ۹۸ دستگاه خوشبوکننده کاملا مکانیکی دستگاه خوشبوکننده مکانیکی افشانه
این محصول هم به صورت دستی کار میکند و هم پشت درب قرار گرفته و به صورت مکانیکی، با حرکت باز و بسته شدن درب موجب خوشبو شدن هوا میشود. همه نوع اسپری خوشبوکننده هوا با هر سایزی در این دستگاه قرار میگیرد و میزان پاشش اسپری قابل تنظیم است. این دستگاه به راحتی به اندازه لبه درب تنظیم میشود، پشت انواع درب قرار میگیرد و بدون نیاز به برق و باتری، با حرکت باز شدن و بسته شدن درب هوا را خوشبو میکند. با استفاده از پیچ روی دکمه میتوان این دستگاه را طوری تنظیم کرد که هم موقع باز شدن و هم موقع بسته شدن درب اسپری افشانه کند. طراحی این محصول بومی است و دارای گواهینامه ثبت اختراع و تاییدیه های سطح ۳ و سطح ۲ بنیاد ملی نخبگان است. شما میتوانید برای خوشبوکردن فضاهای بسته و سرویس های بهداشتی از این دستگاه منحصر به فرد استفاده کنید. برای خرید این محصول به همراه اسپری قابل شارژ و ارسال رایگان با قیمت ۱۶۸ هزار تومان عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۶۱۸۴ ارسال نمایید.
دارای گواهینامه ثبت اختراع و تاییدیه های بنیاد ملی نخبگانجمعه پانزدهم آبان ۹۴ دارای گواهینامه ثبت اختراع و تاییدیه های بنیاد ملی نخبگان گواهینامه ثبت اختراع
گواهینامه سطح 2 بنیاد ملی نخبگان
گواهینامه سطح 3 بنیاد ملی نخبگان
گواهینامه اعتبار سنجی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران
گواهینامه عدم نیاز استاندارد ملی ایران
گواهینامه ثبت برند
جستجو
نماد اعتماد الکترونیکی

دفتر مرکزی : تهران - سعادت آباد - بلوار فرحزادی - نرسیده به میدان کتاب - گلستان دوم - پلاک 6 - طبقه دوم

instagraminstagramtelegram